Tesalta sain mukavan haasteen.

Minun 11 kysymystäni sinulle käsityöläinen


 
1. Innostututko saamasi paketin kääreestä enemmän, kuin sisällöstä?
2. Mietitkö nähdessäsi wc - paperirullan hylsyn, mitä tästä voisi askarella?
3. Keräätkö kaiken talteen, jos vaikka joskus tästä tekisi vielä jotain?
4. Löydätkö aina kaiken säästämäsi?
5. Itsetehty vai kaupasta valmista?
6. Sekakäyttäjä vai yhden materiaalin hyödyntäjä?
7. Suunniteletko itse vai teetkö aina ohjeen mukaan?
8. Mitä perheesi ajattelee sinun valmiista töistäsi?
9. Saatko hyväksyttyjä kommentteja töistäsi?
10. Haluaisitko oppia jotain uutta?
11. Mitä haluaisit kertoa minulle?
 
 
1. Yleensä pidän lahjoista enemmän, mutta jos paketti on kauniisti pakattu, niin raaskiiko sitä avata ollenkaan. Joskus olen säilyttänyt kauniit paperit.
 
2. Olen jonkinverran keräillyt rullia, ajatuksena tehdä paperimassaa... Kanamunakoteloitakin on sytykeruusuja varten.
 
3. Kerään.... joku on joskus sanonut, että mikäli et 5v tee tavaralla mitään niin et sitä tarvitse. Minä kuitenkin olen ajatellut tarvitsevani.
 
4. En löydä :) Kaikista rasittavinta on hakea jotain meneillään olevaan työhön, kun tietää sen olevan jossain. Yleensä kyseinen tavara tulee käsiin silloin, kun sitä ei sillähetkellä tarvitse.
 
5. Ehdottomasti itsetehty :)
 
6. Sekatyöläinen. En tiedä onko se hyvä vaiko huono asia, kun kokeilee useampia työtapoja. Olen tätä monesti miettinyt, kun välillä ahdistaa keskeneräiset työt ja materiaalien paljous. Langat, kankaat, rottingit sun muut...
 
7. Yleensä suunnittelen itse aika pitkälle, vinkkejä tulee kyllä sieltä tai täältä. Pääosin työssä pitää olla jotain Omaa.
 
8. Yleensä saan positiivistä palautetta, mutta vähemmän pitäisi olla tavaraa. Tehdessäni Ison rottinkikorin, nuorin tyttäreni sanoi "mihin tuokin mahtuu"... Välillä on ihmetelty, kun joka paikka on täynnä pehmojuttujen käsiä ja jalkoja....
 
9. Ovat tykänneet... pakko tykätä, kun niitä on joka paikasa.
 
10. Haluaisin oppia vähän nikkarointia... pienimuotoisesti.
 
11. On ollut mukava tavata Sinut ihan henkilökohtasesti, silloin käsityömessuilla. Pidän paljon lasitöistäsi, ne ovat taidokkaasti tehtyjä. Myös puutarhasi on kaunis. Mukavaa on seurata blogiasi.
 

En nyt jatka tätä haastetta, mutta samoilla kysymyksillä saa tästä viedä eteenpäin ja vastata halutessaan.