Nuken sänkyyn ompelin tuttavalle peittosetin... Aika monta työtä on edelleen kesken. Seinävaatetta olen tikkaillut ja aloittanut vauvan nuttuja jotka tuttava tilasi.. toisen takin kappaleet ovat jo valmiitkin. Ajattelin kirjoa koneella kuviot selkään... Laitan kyllä niistä sitten paremmin juttua, kun valmistuvat. Hartiahuivi on viimeisessä kuviossa... Olen söhrännyt sen kanssa, kun kaikkea merkkejä en tajua...

Kotosalla kaappien yms järjestäminen on jatkunut. Päätimme siirtää makuuhuoneen alakertaan ja siellä olevat tavarat yläkertaan... Tuleva makkari on tosi pieni, mutta yläkertaan saa vähän enemmän tilaa Ompelulle, pikkuväelle, kun ovat yökylässä ja telvision katselulle ;D

Kätköistä on löytynyt koneella kirjottuja liinoja...

Vanhempia käsinkirjottujakin (tämä on sukulaisen kirjoma)...

Ja pirteitä omatekemiä poppanoita... Mikähän liina on nykyään muodissa.. varmaan nuo vanhat käsinkirjotut... Mutta kuka tykkää nykyään poppanasta?

Minulla on aika paljon poppanaliinojakin. materiaalina se on helppohoitoinen. Saunassakin meillä on laudeliinat poppanaa... ovat sielläkin kätevät. ...

No huhtikuukin on jo alkanut, eilen ole aprillipäivä ja poika jujutti minua kunnolla. "Hän on työharjoittelussa Rauta-kaupassa. Kehui saavansa potkut, kun oli nukkunut varastossa kolme tuntia... Minä aloin jo hiiltymään... Kunnes tuli aprillia ;D