No nyt kun tuo kirjontalaite on koneessa kiinni olen tehnyt muutamia kokeiluja. Tämä liina on viime kesältä... Juhannukseksi ompelin tämän maalle, no se oli puhtaana päivän. Jotain ruokaa siihen tippui eikä pesussa lähtenyt... siitä voi tulla ompelukoneeseen huppu.... jonakin päivänä. Nuo kupposet ostin tupperware kutsuilta...

Kudoin viimeviikolla valmiiksi tämän liinan, jos se olisi valmistunut ennen joulua se olisi ollut joululiina. Mutta nyt siitä tuli kesäliina...

Eilen, kun olin kaupungilla ostin veteen liukenevaa tukikagasta. Kirjoin siihen noita mansikankukkia ja nyt se kukka on tuossa liinassa....

Tässä vähän heilahtanut lähikuva.... Aikas hyvä keksintö tuo tukikangas... pitää harjoitella lisää. Varmaan jossain vaiheessa kun löydän punaruutuisen kankaani ompelen vielä liinaan ruutuiset reunakaitalet... ei ole sitten mitenkään jouluinen. 

Tyttäreni kehuu minua hamsteriksi, kun tuota käistyötavaraa on kertynyt ehkä liikaa... katselin eilen 4d dokumentin hamstraajista... ei meillä ole lähellekkään sitä määrää tavaraa... mutta jos menisin pienentämään kangasipnojani....

Niin ja olen pääni puhki miettinyt toisen ompelikoneen ostoa... olen sen jo melkein ostanut... perjantaina pitää päättää... Toisaalta vaikeaakin tarvitsenko todella sitä, toisaalta tarvitsen... ;D  Sama raha menisi, jos matkustaisin vaikka Thaimaahan ja kun en kiutenkaan matkusta sinne....