Päiviltä sain tämän tunnustuksen, kiitos ;D

pitäisi kertoa kymmenen uutta asiaa itsestäni... Aikas vaikeaa, mutta katsotaam mitä keksin.

1. Olen ollut nuorempana uimaseurassa, hieman palkintojakin on tullut.. Nykyään en ole uinut juuri ollenkaan.

2. Tykkään tanssimisesta, vaikka en käynyt aikoihin missään tansseissa (joskus miehen kanssa laivamatkoilla ollaan tanssahdeltu)

3. En pidä ruuanlaitosta, leipominen on mukavampaa puuhaa.

4. Minulla ei ole ajokorttia. kesällä pyöräilen, kun on valoisampaa.

5. Puutarhanhoito on mukavaa, vaikka kukkapenkkini kotipihassa ja maalla ovat kaaoksen vallassa.

6. Olen hieman rohmu, minulla on aika paljon käsityötarvikkeita ja muuta sälää...

7. Olen "käsityöhullu" koko ajan on jokin työ meneillään ja paljon on keskeneräisiäkin... Ajatuksena olisi saada viikossa yksi keskeneräinen työ valmiiksi...

8. Minulla on neljä ompelukonetta ja saumuri... Kaksi ompelukonetta on enimmäkseen käytössä. Kirjova ja tilkkuilukone... Yksi on maalla ja yksi kaupungilla kerhotiloissa. Saumuria en käytä, kun langanpujotus on hankalaa silmilleni...

9. Minulla on kaksi ammattia, mutta en ole enää työelämässä mukana. Jos olisin, niin työvuosia olisi jäljellä 10v...

10. Innostun helposti touhuamaan kaikkea uutta ja mukamas hyviä ideoitani tulee miehen mielestä vähän liikaa....

Mummu- Ruususelta ja Tesalta sain tämän tunnustuksen, Kiitos ;D

Tunnustuksessa pitää vastata viiteen kysymykseen ja laittaa se etteenpäin viidelle blogille...

1. Lempiruoka, perinteisesti lihapullat ja muusi.

2. Lempimakeinen, suklaa ja lakritsi

3. Lempiluettava, kotimainen kirjallisuus... Kuuntelen kirjoja cd:ltä, en pysty lukemaan normaalia kirjan teksitä, kuin suurennuslasilla... ja näin ei viitsi kokonaista kirjaa lukea ;D

4. Mieluisin tapa tehdä käsitöitä, Jos kudon, kuuntelen kirjaa kuulokkeet korvilla... Jos ompelen niin pikkuisessa ompelkopperossani musiikkia kuunnellen...

5.  Lempielokuva, en ole pahemmin käynyt elokuvissa... Titanicin olen katsellut dvd:ltä useamman kerran.

Kaunis kiitos vielä näistä tunnustuksista ;D

Monissa blogeissa nämä tunnustukset jo ovatkin, joten tästä saa mukaansa ken haulaa....

 

Mukavaa syyskuun viikkoa kaikille. Yritän saada sen seinävaatteen valmiiksi tällä viikolla. Yhdet villasukatkin pitää kutoa, menemme lauantaina tervehtimään 80v vanhaa Rouvaa ja ajattelin viedä hänelle lämpöiset sukat tuliaiseksi... On vielä kolme keskeneräistä juttuakin jotka pitää saada postiin....