Sunnuntaina lähdimme miehen kanssa pikaiselle Tallinnan reissulle. Laivalla oli mukava syödä illallinen ihan rauhassa ja eikä laineetkaan laivaa kovin keinuttaneet... Kuvassa vanhan kaupungin jokin ovi... Kuvattavaa siellä olisi, vaikka kuinka paljon.

Seuraavana aamuna kiertelimme Tallinnan vanhassa kaupungissa. Ennen pääportteja on aivan ihania kukkasia myynissä, nyt vain ihastelin ja otin kuvia ihastuttavista kukkakimpuista. On siellä vielä katuja joita emme olleet kävelleet... Ehkä sitten keväällä... Kun on hieman syytä juhlaan....

Pakko oli ostaa itselle ja nuorimmalle tyttärelle kissamukit, kuvassa vain minun mukini.

Samaan sarjaan oli myös kannu. Aivan ihana. Jos saan tehtyä sen ajattelemani hyllyn keittiöön, niin laitan tämän kannun siihen...

Tiistaina. Ennen, kuin menin tyttärelle lapsenvahdiksi kävin hautausmaalla katasomassa, että kaikki oli hyvin... Olihan siellä...

Ihanan pehmeän lankakerän ostin itselleni huivia varten...

Tänään olin vielä lapsenvahtina. Oli myös vanhimman lapsenlapsen 9v syntymäpäivä. Koululaiset olivat koulussa ja olin nuorimmaisen kanssa kotona . Juttelimme ruokaillessa kaikkea ja sitten hän sanoi... "Mummi".. minä hajamielisenä kutimeni kanssa "niin"...hetken hiljaisuus... "Onko sinulla aivoja ollenkaan" ... Puikot pysähtyivät ja minua alkoi suunnattomasti naurattamaan... No illalla Äitinsä kanssa keskutellessani tuli puheeksi samainen lausahdus.. nauroimme ja tulimme siihen tulokseen, että jotain on jäänyt korvan taa... ;D