Joulunaika meni mukavasti. Nuorisolla on lomaa ja he suihkivat omia menojaan, mies kävi maalla katsastamassa onko puita mennyt nurin... muutama oli saapas sitten polttopuita ;D Minä olen hieman leikellyt Tildakankaitani tilkuiksi 20x20 on ruudun koko. Olen miettinyt laitanko mukaan valkoista ja nyt aion leikellä muutamia valkoisia tilkkuja piristeeksi... Aloitin myös sen häälahjapeiton tilkkujen leikkaamisen... Toisen kummityttöni perheeseen tulee kesällä vauva ja minä olen luvannut ommella vaatteita. On niin kivaa... Ajattelin tehdä korin ja sinne sitten vaatteita montaa eri kokoa, ei tarvitse mennä kankaitakaan ostamaan, kun niitä on vintissä laatikko kaupalla.

Tuullut on ja tuivertanut ihan tarpeeksi, ei oikein tee edes ulos mieli mennä, piti joulun aikaa käydä kävelemässäkin.. Olen vaan jumittunut sisälle... No eiköhän tämä tästä... Ajattelun arpoa palkinnon Uuden Vuoden aattona ;D