2004272.jpg

Leuhkin tässä uudella Tupperwaren termoskannullani.... iltakahvit lehmämukista. Minulla oli muutama viikko sitten kutsut ja ostin tuon kannun. Tyttärelläni on ollut sama kannu ja ajattelin myös hankkia sen. Joihinkin tuotteisiin vaan jää kiinni olen ostanut "tupperin" tuotteita jo 80.luvulta saakka.... Samoin poppanaliinat minulla on niitä enemmän, kuin tarvitsen ja silti niitä täytyy välillä kutoa lisää...

2004281.jpg

Ainaista järjestelyä ja silti kaikki hukassa. Olen ostellut muovisia säilytyslaatikoita kankailleni... tämä rottinkilaatikko jäi tyhjäksi ompelin siihen  vuorin ja keskeneräiset tildahahmojen vartalot saivat näin oman laatikon. No oikeastaan olen kääntänyt jokapaikan ylösalaisin, kun se keväällä aloittamani päiväpeite on kadoksissa..... nyt kun minulla olisi siihen alapuolelle sopiva kangas niin mitään ei löydy.....

2004283.jpg

No eikun uutta sitten aloittamaan... syksyinen seinävaate saa jäädä odottelemaan... tämä on jouluinen....