Aika on mennyt taas ompelukoneella, tai koneilla. Toinen on kirjonut kuvioita ja toisen kanssa olen ommellut. Meillä on taasen ne tutuksi tulleet kerhomyyjäiset ensi viikonloppuna (27.11) ja olen sinne ommellut pehmojuttuja.

Jotenkin nämä vaaleanpunaiset sydämmet ovat mielestäni kauniita. Niiden kuvioinnissa olen käyttänyt valmiita husqvarnan kuvioita. Hankin ne muutama vuosi sitten itselleni joululahjaksi.

Osaan sydämmistä olen tehnyt joulutekstejä. Isoäidintyynyjä on myös tekeillä, olen hurahtanut niihin. Noihin keskiympyrän kuvioihin kirjonnat ovat suurinpiirtein löytyneet netin syövereistä. Paljon olen ladannut ilmaiskuvioita ja niitä hieman muuttelemalla saa vaihtelua. Korejakin olisi tarjoitus vielä tehdä ensiviikolla....

Tulee ihan mieleen kermakakku...

Mukavaa viikonvaihdetta, minä memen ompelemaan ja huomenna käväisen Kädentaitomessuilla pirkkahallissa... Mitään en ajatellut ostaa, katsella vain. Saas nähdä onnistuuko?