Ihanan aurikoinen päivä... hieman piristää. Meidän perheessä on riehunut vatastauti, minä sairastuin alkuviikosta... vieläkin on hontelo-olo. Kevyesti olen yrittänyt tehdä pikkuhommia. Siivoillut komeroa, johon olen suunnitellut pikkuväelle tietokone nurkkaa.... Olen säästänyt omille lapsille aikoinaan hankitut pelit ja nyt saimme "vanhan 98 käyttöjärjestelmällä toimivan koneen"

Komerosta löytyy kaikkea aarretta, tai minun keskeneräisiä liinojani. Olen niitä joskus käsin kirjonut ja ovat jääneet kesken ostettuani sen kirjovan ompelukoneen. Usein minulla oli maalla mukana aina joku liinantekele... Verannalla oli mikava istua ja ommella... Koko korillinen ei ole liinoja täynnä, alta löytyi lankakätkö ;D

Tähän myös keskeneräiseen pyyheliinapeitteeseen ompelin pitsit. Jos sen tekisi kesäksi valmiiksi vaikka maalle vietäväksi. Naulakkokin on valmiina, tosin se on vielä mäntyinen maalaan sen ensin valkoiseksi.

Jotain lähikuvaa tuherruksestani....

Viikonloppu menee tässä kotona nysvätessä....

Huomenna on ninmpäiväni Onnea kaikille kaimoille ;D