Hieman olen ommellutkin, vaikka suurin osa ajasta on mennyt siivoamiseen. Olen yrittänyt saada jonkinmoista järjestystä kankaisiini ja lankoihini sekä muuhun sälään. Tuntuu, että olen rohmunnut tavaraa yli oman tarpeeni...  No kuitenkin tein suurennetulla Tildaenkelin kaavalla unienkelin... (siivet vain puuttuvat) Enkelin vieressä olevan lampunjalan olen aikoinaan tehnyt savipajalla, tykkään siitä edelleen.....

Pituutta hänellä on 68 cm, eli ihan kivan kokoinen. Ajattelin ommella tyttären tytöllekkin uuden unikaverin nimipäivälahjaksi.. nimpparit sattuvat jouluaatoksi. Olen kuitenkin pyrkinyt ompelemaan hänelle jotain kivaa aina silloin vaikka lahjoja tulee muutenkin.

Tänään sain uuden suruviestin, kerhostamme yksi rouva oli kuollut yllättäen, jotenkin tuntuu aivan käsittämättömältä. Viimeksi keskustellessamme mietittiin silkkihuivin jälkikäsittelyä, lupasin silitellä sen hänelle valmiiksi..... Lisäksi olin kutomassa hänen alkutalvesta syntyville lapsenlapsilleen (kaksospojat) villahaalareita. Tietysti tähän herkkään mielentilaani tämä koskee vielä enemmän. Isäni hautajaiset ovat ensi viikolla ja meillä on silloin illalla myös kerhoilta. Illasta tulee varmaan rankka ;(

Isäni on saatettu haudan lepoon. Kiitos kaikista lohdutttavista ja osaanottavista viesteistänne. Nyt kuljetaan eteenpäin muistot sydämmessä ;D