Tuliaiset olivat melko laihat reissusta.Kahdet bambupuikot ja huivilankaa pari kerää. Nämä vaaleanpunasävyt olivat jäljellä korissa, sinisiä olisi ollut, mutta en tykännyt niistä. Vanhassa kaupungissa käveltiin, olisin ostanut puunappeja, mutta kauppa oli silloin suljettu. No käytetään vaikka vanhat pois ennen uusien hankkimista.



Viikolla siivoilin kerhotiloja ja löysin kaksi valmiiksi luotua poppanalointa, varmaan pitää laittaa kangaspuut johokin tilaan kudontavalmiiksi kesällä. Neulekoneen alatason kelkkakin pitää lähettää huoltoon, ei kulje minnekkään. Resorit voi kyllä tehdä käsinkin... Pitäisi kutoa kummitytön tulevalle vauvalle pari nuttua tai vaikka housutkin, jos löydän kaavan.
Hieman olen ommellutkin, aloitin keittiöön kanaverhoja tytär sanoi minun tehneen jo viimevuonna kanaverhot... En kyllä muista, no jos olen tehnyt nyt tulee toiset.



 
Aamulla oli kiva yllätys, kun silmät sikkurassa katsoin ikkunasta ulos, miksi on kesäaika... ja lunta vaan tulee lisää. Eiköhän se kevätkin sieltä pikkuhiljaa tule ;D
Vähän jo voisi tehdä jotain pääsiäisjuttuja... Jos on hyvää ilmaa silloin voisi käydä maallakin pitkästä aikaa. Katsotaan nyt. Makuuhuoneen ikkunakoristeeseen olen ommellut jotain uutta, laitan kuvan sitten valmiista asetelmasta.
Savipajalta saan kaksi työtä mukaani , jos mies tulee minua vastaan ovat painavia tuoda linja-autolla.

Mukavaa malsikuun viimeistä viikkoa kaikille.