Pikkasen punaista on jo tullut keittiöön. Jo viime viikolla ompelin kapan. Keväällä ostin Sokokselta poistomyynnistä punaiset sivuverhot, maksoivat 5e... Leikkasin toisen verhon halki ja lisäsin yläosaan valkoista kangasta. Näin se sopii yhteen salusiinien kanssa ne ovat samat, jotka ompelin taloverhojen seuraksi.

Punaista ruutukangasta jäi vielä ja mietinnässä on lisää punaista keittiöön....

Sain yhden ison korin punottua syksyn kerhossa ja se pitää sisällään kaikki Tallinnasta ostetut langat. Olen ne punninnut , mutta en ole vielä laskenut montako kiloa niitä on... Yhden huvin olen tehnyt "melkein" valmiiksi ja toista hieman aloitellut. Olin huivi-illassakin kutomassa, oli mukavaa ja varmaan menen uudelleenkin ;D Vähän on hakusessa tuo pitsikaavioiden lukeminen. Ostin pitsihuivikirjankin...

Viikko on taas mennyt, olen ommellut ja kutonut tämän päivän. Viikonvaihteessa on touhua ja alkuviikosta olen lapsenvahtina... Palaillaan.... Nyt menen ostamaan suklaata...