Ilmat ovat olleet aika viileitä ja sateisia. Auringonpaisteessa tänään otin kuvan ihanasta omenankukasta, ne ovat niin kauniita. Parvekkeelta sain hyvän kuvan. Puutarhahommia on jonkinverran tullut tehtyä. Olen istuttanut salaatin, tomaatin ja paprikan siemeniä, ne ovat vielä verannalla. Ai niin kokeilin nyt ensimmäistä kertaa pionin kasvattamista siemenestä saas nähdä mitä siitä tulee... Seuraava kuva on Ällökuva...

Näitä lehtokotiloita on meidän pihassa ollut jo ainakin 10v... Inhottavia, ällöttäviä, turhanpäiväisiä otuksia.... Jos jollain on jokin superidea, jolla ne häviävät, otan mielelläni vastaan... En muuta tiedä, kuin jatkuva kerääminen mutta, kun naapurit ei kerää niin ihan sama :(

Kankaiden kanssa olen ahkeroinut... mitään ihmeellistä en ole nyt saanut aikaiseksi... Pussukoita tyynyjä ja muuta sälää... Menevät myyjäisiin... Tavaraa tuntuu olevan yllin kyllin... Eilen siivoilin autotalliakin ja on siellä miehelläkin ruuveja, muttereita ja kaikkea muuta pilvin pimein.... Jotenkin kaipaisi nyt lämmintä maalausilmaa... Maalla olisi aitaseipäiden maalausta ja yhden kaapin, jota aloitin viime kesänä... Mutta minulla on nyt ollut tuo oikean käden ranne peukalon kohdalta kipeä.. Pännii... olen kyllä saanu lääkäriajankin ensiviikolle... Paljon vaan olisi tekemistä.. ja jos antavat jonkun lepuutuskiellon... niin mitäs sitten. Harvoin olen julkisesti rutissut, mutta se vaikuttaa jokapäiväiseen toimintaankin. No tilasin itselleni MP-3 soittimen, johon aion kopioida äänikirjoja ja sitten vaan luurit korvalle ja ulos.....

Kotipihasta saa ihan kivoja kukkakimppujakin pöytää koristamaan.... Mukavaa tulevaa viikonvaihdetta kaikille ;D