Koristelin kaupasta oastetun kranssin pitsillä. Yleensä olen nämä kranssini punonut itse, mutta tämän hankin jo ennen joulua, silloin siinä oli punainen sydän koristeena. Kuvasta tuli jotenkin tumma ja vähäisen muuttelin sitä kuvankäsittelyohjelmalla.

Aurinko on paistellut mukavasti ja peittoja ja mattoja on ulkona tuulettumassa. Olen ollut tukkoinen ja varmaan se on osittain liittynyt kangaspölyynkin... Vintissä olen pöyhinyt kankaita, ajattelin viedä ompelukoneen (kotiin jää vielä kaksi konetta) ja osan kankaistani maalle... Mememme siellä huomenna käymään. Samalla reissulla mittaan sen tyttären sängyn onko sopiva sille peitteelle, vai pitääkö sitä suurentaa parisänkyyn... Katsotaan nyt.

Meillä on tiedossa risusavottaakin saan hakea risuja lasten serkun mökiltä, siellä oli puusavotta viime viikonloppuna. Mies oli siellä sahurina. Toivotaan, ettei ahneus iske. Nihin risutöihin uppoo kyllä aika määriä niitä risujakin. Tulisi vaan nyt se kevät ;D

Jatkan tähän samaan kirjoitukseen... Edelleenkin on monta isoa ompelutyötä kesken, päiväpeitto, seinävaate... Olin kuitenkin tänään (21pv) savipajalla ;D Sain tehtyä tuikkulyhdyn, pitsitaulun ja maljakon. Ihanaa terapiaa. Kävelin sieltä kotiin kivassa keväisessä auringonpaisteessa. Neulehuivia olen tehnyt aika pitkällekkin, mutta yhdessä kuviossa tuli tenkkapoo... 22 leaves shawlette mystery KAL... viimeinen kuvio-osuus  kerros 93... miten tehdään ristiin neulos oikealle tai vasemmalle... Muuten on ollut ihan kiva huivimalli näin aloittelijallekkin ;D