Niin se syksy on jo saapunut... kylmää luvataan.. Tänään kävin pyörällä Ikeassa. Mitään isoja ostoksia en ostanut. pari säilytyslaatikkoa ja maustepurkkia. Kivat valkoiset kynttilänjalat ovat harkinnassa ja valkoinen kannu...

Olen siivoillut kankaitani ja muuta sälää. Jätesäkkiin olen laittanut tarpeetonta, jos saamme syksykokon maalle poltettavaksi... Käsityötarviketta on kertynyt jo monelta vuodelta. Osa tavarasta on ollut kerhoa varten, nyt en tiedä miten ensivuoden toiminta jatkuu.. määrärahoja ja kerhokertoja varmaan vähennetään. Toisaalta olisin valmis lopettamaan koko homman, mutta katsotaan nyt.

Kassikurssille olen ilmoittautunut syksymmällä... "Vanhat farkut kassiksi" Odotan sitä innolla. Kässäkerhossa käyn keskiviikkoisin ja varmaan rottinkia punomassa (ainakin syksyn) Omat rottinkivarastoni yritän pikkuhiljaa punoa pois....  Ehkä tuon tavaramäärän vuoksi tulee hieman stressattua. Mites te muut käsityönharrastajat tuleeko välillä voimattomuus miten saa kaikki kankaat ommeltua, neulelangat neuleiksi, poppanat kudottua liinoiksi... ? Mitä käsityöharrastuksia teillä muilla on?

Toisaalta on hyvä, kun voi vain kaivaa varastojaan, jos jotain tekee.. ei tarvitse heti mennä kauppaan...  Mutta, mutta. tuon kerhotoiminnan kanssa minulla on ollut kalvovärejä yli5v... onkohan ne enää hyviä ja mitä minä niillä teen... kankaanpainovärejä, silkkivärejä...Voi äly hoi ;D

No maalla viikonloppuna tuli maalattua sitä kaappiakin ja yritän ensiviikonloppuna sitä jatkaa. Ajattelin laittaa leivinuunin pälle verhot ja unohdin ostaa Ikeasta sitä lakanaa... Voin pyöräillä sinne uudelleen joku päivä :D Mies laittoi vävyn tekemän kattilatelineen kattoon kiinni siihenkinsain pannuja koristeeksi. Otan niistä kuvia, sitten kun ovat valmiina kaikki.

No yksi kysymys loppuun, koneellani on nyt selaimena firefox ja blogini näkyy minulle jättimäisen isona... miten se näkyy teidän koneillanne ;D

Tämä balleriina tässä koettaa minua "tsempata" liikkumiseen" tarvitsisi saada muutama 10kg pois....