1709098.jpg

Nukenvaatekirja tuli tänään. Nyt on varmaan jouluksi ommeltavaa Neidin nukeille, kivoja malleja.

1709090.jpg

Tlldan kirjakin tuli vihdoin. Tässä oli myös mukavia ommeltavia ajatellen joulua näin kesällä... Kirjan vierellä olevat ompelukset ovat menossa tildafoorumin tyynyliinavaihtoon.... loppuviikosta...

1709072.jpg

Kiitos peittokommenteistanne, olin yllättynyt iloisesti :)

ompelukoneeni on Husqvarnan Desinger1 tykkään siitä valtavasti. Siinä on monipuoliset ompeleet ja hyviä pikkujuttuja perusompelua nopeuttamaan. lisäksi siinä on kirjontaominaisuudet. Kirjontaa varten koneessa on levykeasema. Olen hankkinut valmiina muutamia kirjontakuvio levykkeitä, mutta olen myös netistä imuroinut tosi paljon ilmaiskuvioita. Tietokoneohjelmana kirjontakoneella on 4d Embroidery extra ja 4d sketc. Näitä ohjelmia olen vasta opetellut... Lisäksi hankin tilkkutyöpöydän ja tilkkutöihin kirjontakehän keväällä. Ompelukoneena minulla on aina ollut Husqvarnan koneita olen ollut niihin tyytyväinen, muista konemerkeistä ei minulla ole kokemusta. Kaksi muutakin peruskonettani ovat samaa merkkiä. näillä ompelen töitäni ;) 1473478.jpg